sgu.blogg.se

Sommar och sol

Kategori: Allmänt

Önskan om sommarvädret slog verkligen in, tackarrrrr! I fredags kväll kom Linn hit, så vi åt först mat och sen hade myskväll här hemma. På lördagen var tanken att vi skulle gå till stan för att köpa blommor, men halkade in på en öltipsrunda som vi följde till punkt och pricka. Under 6 timmar var vi på 10 olika ölhak, drack 13-14 olika sorters öl och gick från stan mot värnhem för att avsluta på Möllan. Sedan till stan igen för mat och prisutdelning. Asså det var så himla kul och jag är svintaggad på detta nästa år igen! Efter rundan gick vi till Andres mormor där grabbarna höll fest. Hahaha partymormorn. 

I söndags var vi först ute och solade en sväng. Sen gick vi till en Italiensk glassbar här i närheten och åt gelato. Tog en tur upp till stan innan vi gick tillbaka hem för lunch. Sen blev det träning och lek på Forum innan vi gick hem för att grilla. På kvällen kollade vi på danish girl som var sådär och sen sov vi. Jätterolig helg! 

Igår vaknade jag upp med feber och halsont igen. Men pallrade mig till jobb i alla fall och under dagen blev det mycket bättre. Direkt när jag slutade gick jag till Condecco och mötte upp några tjejer för ett glas. Blev 5 öl för min del.. Hahaha törstig tjej och vi blev kvar till 10 på kvällen. Ja jag sket lite i att jag har varit kass. Man måste leva lite också ;) 

I veckan som kommer händer mycket roligt på dagarna/kvällarna. Imorgon är vi bjudna på middag med Ikano, på torsdag ska jag på middag med mina gamla chefer från Semcon och på fredag AW med Ikano. Woopp! :) 
Matmarknad på stan i helgen.




Kommentera inlägget här: