sgu.blogg.se

Ikano

Kategori: Allmänt

Efter några veckors kämpande med allt spring till intervjuer blev det idag klart -jag har ett jobb och jag börjar imorgon. Dessutom blev det den tjänst och det ställe jag ville ha mest av allt. Så jävla glad! Det fanns ingen tvekan om att tacka ja. Alla jag träffade på Ikano var så himla trevliga och tillmötesgående. Det är cirka 500 medarbetare på kontoret och det känns att det finns goda möjligheter att utvecklas där (och att få va kvar...). Lokalerna var fantastiska och helt nya sedan två månader tillbaka. Sen får man frukost varje dag när man kommer... Det gör en bara sådär lite extra glad. Woopwoop!  Så nu börjar man bli lite nervös inför morgondagen, men det ska nog gå bra. 

För övrigt har jag och Andre haft djupa diskussioner om framtiden idag. Det är mycket som händer nu - nytt jobb för mig och kanske nytt för andre framöver också. Sen började vi prata nytt boende i förra veckan och va inne på att köpa en 3a nyproduktion igår. Jag ringde till och med banken... Men idag insåg vi att det kanske inte var riktigt rätt läge. Vi väntar en stund. 
Faceswaps från lördagens mellofest hos oss. Vi var kanske runt 10 pers och vrålade här hemma hela kvällen. Vid halv 2 drog vi till Hipp och var hemma rätt sent. Mådde oförskämt bra igår trots allt!


Kommentera inlägget här: