sgu.blogg.se

Kriget mot hostan

Kategori: Allmänt

Har haft två fantastiska kvällar efter jobb både i torsdags och igår (Med undantag från att Malmö Stad har kidnappat min cykel och forslat bort den för "felparkering" på centralen i torsdags, rövhål haha). I torsdags vid 18 gick jag till syltan för att möta upp mina gamla chefer Yannis, Mette och Nils. Det var så roligt att träffa dem igen och vi hade verkligen en toppenkväll! Det var supergod mat och sen hade de jättemånga roliga öl - perfekt! Vid halv 10 kom Andre förbi så han också fick träffa mina crazy exkollegor. Vid halv 11 fick vi tyvärr bryta för att gå hem igen och sova. 

Igår efter jobbet var det AW på lilla torg med Ikano. Det var också supertrevligt och fick chansen att bekanta mig med lite fler kollegor! Efter fyra timmar gick jag hem för att kolla film med Pandy. Perfekt start på helgen! :)
Kommentera inlägget här: