sgu.blogg.se

Status 2.0

Kategori: Allmänt

Dominikanska republiken var bäst. Måste bara säga det först, vi hade det fantastiskt.

Det är lite segt på jobbet nu, kanske för att motivationen är kass. Blir nog så när man vet att man ändå ska sluta i maj. Men jag försöker göra det bästa av situationen!

Förra veckan fick jag två potentiella jobbmöjligheter. Sen sökte jag 6 jobb extra i helgen och har redan fått svar på ett. Så på torsdag blir det intervju! 

Jag har blivit sjukt äcklad av mitt frossande. Öl, godis, mat, fett, öl igen, blä. Därför bestämde jag igår att köra en månad strikt kost och träning. Har klarat en dag hittills! Woop 












KOMMENTARER:

  • klara säger:
    2016-03-30 | 09:43:32

    ååååh vad härliga bilder! vi får skypa snart, jag vill höra om ert äventyr!! :)

Kommentera inlägget här: