sgu.blogg.se

Typiskt

Kategori: Allmänt

Här skriver man ett långt inlägg så försvinner det? Aja, här kommer ett nytt försök!

I torsdags kväll började jag känna mig dålig och Andre påstod att jag hade resefeber. Haha vem får det av att resa till Norge Andre? Hell no. Jag började alltså bli sjuk på riktigt. Så typiskt! Men krigade fredagen på jobb och åkte sedan mot flygplatsen. När vi väl satt på planet fick jag spränghuvudvärk av trycket och ett lock för örat som resulterade i en DÖV Sandra. Hurra! Haha kom hursomhelst fram till Line där vi skulle bo utan problem och fick överraska Victoria som inte hade en aning om att jag skulle komma. Det var såå roligt! 

Vi satte oss på altanen och drack lite öl innan vi åkte in till centrum. Och det var en så vacker stad! 
Det var seriöst ingen på planet.
Svandamm mitt i stan





Efter stadsvandringen käkade vi i hamnen innan vi åkte hem igen för att ta några öl till hemma hos Line. Sen var det läggdags.

Dagen efter mådde jag fortfarande skit men tryckte några Ipren och krigade på. Vi gjorde iordning en champagnefrukost för Victoria som hon sedan fick komma ned till.




Efter frukosten kom en buss och hämtade upp oss med ashög partymusik och discolampor i. Det var typ den roligaste färden ever 😂 sedan blev vi avsläppta för poledancingen som var otroligt kul! Även om instruktören var jättesträng och lite märklig så var själva aktiviteten jätterolig.



I slutet fick vi öva på en koreografi som vi sedan avslutade med. Hahaha fyfan tur att man druckit öl innan.... Här kommer de minst bisarra bilderna. 





Och en avslutande High five till bride to be. 

Efter poledancingen fick Victoria ledtrådar som hon skulle fråga strangers om på stan för att hitta till nästa ställe. Efter ett tag hittade hon rätt och då hamnade vi på en uteservering i hamnen där vi satt i tre timmar och njöt. 


Sedan åkte vi hem och hade en lek till. Sen började jag känna mig superdålig så fick gå och lägga mig en stund för att orka kvällen. När jag vaknade mådde jag dock ännu sämre, hade hög feber och kallavettades. Så var med på en lek till innan det blev kräkfest och feberfrossa hela natten. Fyfaaaan sån otur! 

Dagen efter mådde jag fortfarande dåligt men var iaf inte bakis som de andra. Så städade huset, gjorde iordning frukost och sedan låg vi på altanen tills jag skulle åka hem. På flyget hem somnade jag och vaknade av trycket som skar som knivar bakom ögonen. Har fått så en gång förut när jag varit sjuk och flugit, då sprack blodkärlen i ögonen. Fick panik över att de gjorde så jävla ont och att jag var så förkyld att de inte gick att tryckutjämna. Tårarna bara rann och mitt i allt frågar idioten bredvid om jag vill hålla hans hand???? Asså va? Dra åt helvete 😂 Hahaha när vi väl landade tog de någon halvtimme tills trycket la sig lite och jag kunde åka hem, ännu mer döv än innan. 

Mötte upp grabbarna på centralen när jag kom hem och de va så härligt att se dem. Så skönt att vara hemma, på säker mark och mötas av dem. Bäst! Vi satt på en uteservering och pratade om helgen innan jag och Andre gick hem för att sova. 

Kommentera inlägget här: