sgu.blogg.se

Gnag

Kategori: Allmänt

Står snart inför ett vägval vart jag ska jobba framöver. Har fått väldigt god respons på mitt jobbsökande men inget känns 100%. Nu i veckan vet jag att minst tre arbetsgivare kommer ge mig ett erbjudande och jag får panik! Ska man våga säga nej till alla tre och hoppas på att hitta drömjobbet istället? Om lite mer än 1 månad har jag inget jobb alls. Uhää det här stressar ihjäl mig.

Annars känns allt bra. Har kört en veckas stenhård kosthållning och träning. Har klarat matmålen alla dagar förutom igår då det var vila. Har tränat 5 dagar av 7. Känner mig redan friskare i kroppen. Enda problemet nu är huvudvärk som har kommit och gått sedan vi kom hem från resan. Kan vara lite stress kanske? 
Igår blev det bärs på stan. Helgens höjdpunkt var när John Cleese gick förbi på gatan. Jag höll på att skita ner mig. 🙄 Hahaha tråkigt starstrucked! 
Kommentera inlägget här: